Beboere

To ejendomskontorer

Pr. 1. oktober 2020 sammenlagde RKE vores ejendomskontorer og havde indtil 2023 et samlet ejendomskontor med 7 medarbejdere til betjening af vores 7 afdelinger.

Horsevænget er pr. 1. april 2023 trådt ud af driftsfællesskabet og har derfor deres eget ejendomskontor.

De øvrige seks afdelinger har et fælles ejendomskontor - de seks afdelinger er:

Krogsbæk og Torbenhuse - som ligger i den nordlige del af Rødovre

Karlsvænget og Schweizervænget - som ligger i midten af Rødovre

Rødkløveren og Ørbyvang - som ligger i den sydlige del af Rødovre

Kontorerne tager imod henvendelser fra dig som beboer og prøver på bedste vis at hjælpe dig. Her kan du også kontakte kundechefen, hvis der er brug for dette.

 

Ejendomskontoret i Horsevænget

 

Ejendomskontoret som alene dækker afdeling Horsevænget ligger i Horsevænget 3, 2610 Rødovre.

 

E-mail: 3301-3@kab-bolig.dk

 

 

 

 Telefontid:  Personlig henvendelse:

 Tirsdag og torsdag kl. 8:00 - 9:00
 på tlf. 78 73 70 13   xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

 Tirsdag og torsdag kl. 8:00 - 9:00
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

 

 

Ejendomskontoret i driftsfællesskabet

 

Ejendomskontoret i driftsfællesskabet ligger på Rødovrevej 404, 2610 Rødovre.

 

E-mail: rke.drift@kab-bolig.dk

 

 Telefontid:  Personlig henvendelse:

 Mandag - fredag kl. 8:00 - 10:00

 på tlf. 36 41 21 15
 

 Mandag - fredag kl. 7:30 - 9:00

 
 

 


 

Kontakt dit ejendomskontor via beboer app'en
Gælder for alle beboere i hele RKE

 

Du kan også bruge vores beboer-app'en Mig og Min Bolig,

 

Hvis du ønsker at melde en fejl i din lejlighed eller har brug for hjælp til noget, kan du desuden kontakte ejendomskontoret via app'en.

 

Her kan du skrive en besked og uploade billeder, lige når det passer dig bedst – døgnet rundt.

 

Tilkaldelse af håndværkere - uden for normal arbejdstid

Gælder for beboere i Horsevænget
Kontakt Polygon på tlf. 72 28 28 19

Gælder for beboere i driftsfællesskabet

Kontakt Skadeservice.nu på tlf. 70 70 13 02

Akutnummer skal kun bruges uden for normal arbejdstid - og kun hvis det ikke kan vente til næstkommende hverdag og klares af ejendomskontoret.


Polygon og Skadeservice.nu er informeret om de forskellige typer af akut opgaver i hver afdeling, og hvis det vurderes som et akut problem, vil I få besøg af den rette håndværker.
Hvis skaden er selvforskyldt, vil det være for beboerens egen regning.

 

Hjemmesiden bruger cookies

Vi bruger cookies for at forbedre din oplevelse og optimere hjemmesiden. Du kan altid slette cookies under dine indstillinger. Læs persondata- og cookiepolitik her